Vad händer nu då?

Ibland blir det inte som man har tänkt sig. Välkommen till livet, inget blir ju som man tänkt sig, men man vill ju planera och bestämma lite själv i alla fall. Jag tänker på jobb. Nu undrar jag vad jag ska bli härnäst och jag längtar efter att få veta var jag hamnar. Känns bra och spännande att kliva ur det ena och ge plats åt något annat. Jag är positiv och lite otålig. Ser mig själv på en reko och snäll arbetsplats där man får skratta mycket. Och det är ju upp till mig hur det blir kom jag just på. Så nu bestämmer jag det, att det ska bli prima liv.
Och för den som undrar var lille prinsen tog vägen kan jag avslöja att han sadlade om och hamnade i Karibien.

Kommentera

