Möten i luren

Jag tänkte skriva om dålig service, men det är ju inte så roligt att läsa om, alla vet vi väl hur det är att bli frustrerad av att bli surt bemötta fast vi har och får rätt. Hon kanske hade en riktigt dålig måndag, damen som snäste att jag fick som jag ville. Men det kanske är dags för henne att ta itu med sig själv? Jag kunde ha tipsat henne om avstressande yoga om hon inte lagt på luren utan att säga hej då.

Och så finns det ju de där härliga kundtjänstmedarbetarna också. De som är på ens sida. Åh vad härligt det är med samförstånd när någon säger -Vi har gjort fel, så där får man inte göra, gud vad dåligt. Jag ska säga till …avdelningen.

Så om jag lägger ihop dagens fyra telefonsamtal med olika kundservicepersoner så vinner det goda med 3-1.

Tack snälla allihopa!

Annonser

2 thoughts on “Möten i luren

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s