Nya tag

I vintras slösade jag bort massor av halvtimmar på den inte så bra tv-serien Farmen. Men den hade något jag behövde då, sommarkänslan gav massor av hopp om att snart kommer en ny tid, då allt är enklare och man kan vara ute och andas igen.
Sen jobbade de hela tiden, mest utomhus med olika bondgårdsprojekt och det byggde upp en längtan i mig att ta hand om min tomt. Så nu när värmen kom har jag jobbat sjukt mycket ute och det känns i varenda muskel. Och även mannen slöt upp i helgen så nu stånkar vi och stönar på grund av världens värsta träningsvärk.
Och ändå längtar jag till i morgon så jag får gå ut igen och släpa ris till vår jättehög.
Så något bra var det väl med det där programmet.

One thought on “Nya tag

Kommentera

