Favorit i repris

Nu åker jag buss in mot stan för andra gången idag. Första gången var 05:59 och då var morgonyoga målet. Den har laddat mina batterier till 100%, en mäktig känsla som jag bara får av Kundaliniyoga. Bra att veta, när allt knasar eller rasar så har man yogan att ta till. Och det händer mig iallafall. Sen blir man stark, smidig och snygg också, det lovar yogaläraren Jenny och henne kan man lita på.
Resa nummer två går mot Hornstull. Det ska finnas en korvrestaurang av toppklass och där ska jag träffa min man och några till.

Hm. Gjorde inte jag nästan exakt samma sak förra fredagen?

Kommentera

