100 dagar

Idag börjar det, utmaningen Blogg100. Den tänker jag försöka klara av. Jag har även ett par andra utmaningar som nyss har börjat eller börjar i dagarna:

  • Söka nytt jobb
  • Yoga varje dag
  • Banta den tjocka katten

Jag tror det sistnämnda blir det svåraste. Hon är lite deprimerad efter steriliseringen och tycks inte hålla med om att totalt tio ungar var tillräckligt. Vårsolen gör henne glad så jag hoppas att det här gråa drar vidare så min katt blir smal och lycklig.

Bild

Hon ville inte vara med på bild, så här är Yeti, Irma, Alice Tegnér och Zelda. Våren 2012.

2 thoughts on “100 dagar

    • Hon är redan gladare, den nya maten verkar göra susen. Tack för tipset. Kul med två bloggar. Yogabloggen är värsta booststället.

Kommentera

